خرید باغ در آبسرد

اگر تصمیم به خرید باغ در آبسرد را دارید درست آمده اید . مشاور املاک ویوما در منطقه آبسرد بهترین باغ ها را در اختیار شما قرار میدهد.

از آنجایی که آبسرد منطقه بسیار سرسبزیست خرید باغ در آبسرد گزینه بسیار خوبی به  شمار می رود و میتواند برای سرمایه گزاری هم مورد بررسی قرار گیرد زیرا در چند سال اخیر قیمت باغ در آبسرد رشد خوبی داشته است.

با در نظر گرفتن این نکات میتوان به این نتیجه رسید که خرید باغ در آبسرد از چند نظر مثبت و مفید است اولی برای رشد قیمت باغ در آبسرد  دومی برای خوش آب و هوا بودن منطقه آبسرد  سومی برای نزدیک بودن آبسرد به تهران چهارمی برای قیمت مناسب باغ در آبسرد پنجمی برای آینده دار بودن منطقه آبسرد برای خرید باغ در آبسرد.

آبسرد کجاست؟

آبسرد ( گرم آبسرد) از روستاهای واقع در بخش مرکزی شهرستان دماوند در استان تهران ایران است. جمعیت بومی این روستا را کرد های(کلهر) تبعیدی کرمانشاه که همگی از ایل بوربور هستند تشکیل می دهند . میانگین ارتفاع آبسرد نسبت به سطح متوسط آب های آزاد دنیا برابر با مقدار ۱۹۶۲ متر می ‌باشد.

در سالیان گذشته زراعت گندم به شکل دیم و کاشت صیفی جات مثل هندوانه،سیب زمینی و خیار و دامداری در گرمابسرد بسیار پر اهمیت بوده است. در گرمابسرد زبان مردم کردی کرمانشاهی است و در نسل جدید مردم گرمابسرد نیز همچنان همین زبان محلی یعنی زبان کردی منتقل شده است و در حال استفاده می باشد، همچنین مردم گرمابسرد بسیار مردمان مهمان نواز و خونگرمی هستند.منبع

آدرس آبسرد

از شرق تهران به سمت آبسرد تقریبا ۴۵ دقیقه راه است اگر ترافیک نباشد و درروز های شلوغ هم مسیر تا ۱ ساعت به طول می انجامد.

قیمت زمین در آبسرد

شاید برایتان سوال باشد که وضعیت قیمت زمین در آبسرد به چه صورت است؟

مانند همه شهرهای دیگر در دماوند,در منطقه آبسرد نیز قیمتهای مختلفی بر حسب ملک و زمین وجود دارد. از طرفی دارای ملک و زمین گرانقیمت و همچنین ارزان قیمت هستند. اما در همه جای استان دماوند تقریبا قیمت مشابه یکدیگر دارند، مگر در مناطق  معروف که قیمتهای آنها ممکن است از دیگر مناطق بیشتر باشد.

شما همچنین برای خرید ویلا در آبسرد میتوایند از کارشناسان مشاور املاک ویوما  مشاوره رایگان بگیرید.

برای هر بودجه و رنج قیمتی، زمین برای فروش وجود دارد. شما با هر میزان توانایی مالی، می توانید در آبسرد، باغ یا زمین بخرید. کافیست بودجه خود را مشخص نموده و برای مشاوره خرید زمین در آبسرد هستند با مشاور املاک ویوما تماس بگیرید.

فهرست مطالب

برای استعلام قیمت خرید و فروش باغ در آبسرد میتوانید از سایت مشاور املاک ویوما استفاده کنید و اگر باغ خاصی مد نظرتان بود میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

بله . منطقه آبسرد به علت نزدیکی به تهران و خوش آب و هوا بودن مناسب سرمایه گذاری است و علاقه مندان به خرید باغ میتوانید برای استعلام قیمت خرید و فروش باغ در آبسرد با این شماره تماس بگیرند.

5/5 - (1 امتیاز)

ارسال دیدگاه